עורך דין מקרקעין

בכל עסקת מקרקעין, קיימת חשיבות רבה מאוד של שכירת שירותיו של עורך דין מקרקעין מקצועי ובעל ידע וניסיון אשר ילווה אותה וישמור על זכויות הצד אותו הוא מייצג בעסקה. חשוב מאוד להקפיד על כך ולא לנסות לחסוך בעניין זה, היות ולא כל מי שסוגר עסקת מקרקעין מבין בתחום משפטי זה שהוא היקר, המורכב והמסוכן ביותר. ליווי של עורך דין המתמחה בנדל”ן יביא אתכם לתוצאות איכותיות, מיצוי ושמירה על זכויותיכם, תוך ליווי מקצועי ואישי.

עורך דין נבון קצב הינו עו”ד בעל וותק רב וניסיון בתחום המקרקעין, מזה כבר מעל לעשרים שנים כאשר עד היום במשך למעלה מעשרים שנותיו כעו”ד כבר ייצג מאות לקוחות בתחום המקרקעין ובמגוון סוגיות משפטיות, תוך הכרה עמוקה ומשמעותית של כל הגופים והערכאות המשפטיות הרלוונטיות.

כיצד מסייע עורך דין מקרקעין?

אם החלטתם לרכוש או למכור בית או דירה או עסק או מגרש , זה ללא ספק הרגע לפנות אל עורך דין מקרקעין על מנת שזה יוכל ללוות אתכם באופן מקיף, יסודי ומקצועי לכל אורכו של התהליך.

הצעד הראשון אותו מבצע עורך הדין המתמחה בתחום המקרקעין, יהיה לבחון את כשירות העסקה ובכלל זה את המצב המשפטי של הנכס, וכן לאמת את זהות הרוכשים/ הקונים תוך הקפדה על סעיפים הנוגעים לעמידה בתשלומים. כמו כן יש לוודא האם ישנן הגבלות או עיקולים על הנכס, ולאחר שרואים שהכל תקין, אפשר להתקדם בעסקת המקרקעין.

בהמשך עורך דין מקרקעין יבחן את הדירה לרבות בדיקת אזהרות קיימות לגביה, שנסח הטאבו רשום כראוי, רישום הנכס כשיר והדירה היא חלק מהבניין ללא שום בעיות מיוחדות. את עריכת החוזה עורך הדין למקרקעין יבצע לאחר ניהול של משא ומתן משפטי, מקצועי ומוקפד עם הצד הנגדי. שני הצדדים יחליפו טיוטות, יציינו את הסיכונים המשפטיים, ובתרחיש המיטבי יגיעו להסכמות.

איש המקצוע הנכון יעניק לכם ביטחון ושקט נפשי

יש להבין ולתת את הדעת גם על נושא המיסים ועל נושא הרישום בעסקת המקרקעין. עורך דין מקרקעין ידע כיצד להעניק לכם את הליווי המקצועי הטוב ביותר בנושא, ויסייע לכם בתהליך ברמה מקצועית גבוהה. כאשר מדובר בעסקאות מס מורכבות במיוחד חשוב להיעזר בנוסף גם במומחה מס. עורך הדין המטפל בכם ילווה אתכם לאורך כל תהליך העסקה , כאשר אם הוא מייצג רוכש בעסקה הוא ירשום את הנכס על שמכם בהתאם למצב המשפטי ולהסכם הייצוג ויוודא שהעברת הבעלות בוצעה באופן מלא מבחינה פורמלית ובירוקרטית.

כאשר אתם שוכרים עורך דין מקרקעין עליכם לוודא שהוא אכן עו”ד מקצועי, בעל ניסיון בתחום וכשיר למיומנויות הרבות הקשורות בתחום, לרבות היכרות מלאה עם הערכאות המשפטיות וליווי העסקה מתחילתה ועד לסופה.

אנחנו מזמינים אתכם לקבל מעו”ד נבון קצב את השירות הטוב ביותר, הכולל ליווי מקצועי ומשפטי מקיף וברמה גבוהה, לצד יחס אדיב, סבלני ומכיל. התקשרו כבר עכשיו 03-558-5580 או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם.

Print Friendly, PDF & Email
קרדיט: freepik

השאירו פרטים:

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

עוד בנושא

צרו קשר כעת

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן