עורך דין מקרקעין בתל אביב

עורך דין מקרקעין תל אביב

בירת ישראל היא אמנם ירושלים, אבל אין ספק שהעיר היקרה ביותר במדינת ישראל ומרכז העסקים שלה היא העיר תל אביב. העיר תל אביב מתאפיינת ברוח של יזמות והתחדשות בלתי פוסקת. היא מתרחבת ללא הרף, משתדרגת, ומושכת אליה גם אוכלוסייה מכל חלקי הארץ וגם אינספור עסקים מכל הסוגים כאשר העיר תל אביב שוכנת לצד חוף הים. במצב כזה, אין פלא שהנדל”ן בעיר העברית הראשונה יקר מאוד, ולכן מומלץ בחום לא לבצע שום פעולה הקשורה לנכס כזה או אחר בתל אביב היקרה בפרט ובכל מקום אחר ללא עזרת עורך דין מקרקעין בתל אביב. משרד עו”ד נבון קצב צבר ניסיון רב בטיפול בעסקאות מקרקעין רבות ובמגוון רחב מאוד של נושאים הקשורים למקרקעין, ובהתאם איכות השירות שהוא מעניק ללקוחותיו.

השירותים העיקריים שמספק עורך דין מקרקעין בתל אביב

  • ניסוח הסכם מכר – ייעוץ מקיף לגבי כל מרכיבי העסקה, ניסוח ההסכם עצמו תוך שמירה קפדנית על כלל האינטרסים של הלקוח (מוכר / קונה), וטיפול בהיבטים הפורמליים (למשל, רישום בטאבו).
  • ליווי פרויקט תמ”א 38 – החל משלב בדיקת ההיתכנות, דרך שכנוע דיירים מתלבטים ומתנגדים, בדיקת יזמים רלוונטיים, עריכת כל החוזים החיוניים וכלה בביצוע פעולות פורמליות כגון רישום הערת אזהרה.
  • העברת נכסים במתנה – ניסוח הסכם שיאפשר את העברת הנכס לעיתים מבלי לשלם מיסים או במס מופחת .
  • ייצוג מול ועדה מקומית לתכנון ובנייה – בעת בקשות היתר וכן בעת הגשת התנגדויות להיתרי בנייה או תב”ע (תכנית בניין עיר).
  • פירוק שיתוף – עורך דין מקרקעין בתל אביב ובכלל מטפל גם במקרים שבהם אחד הבעלים של נכס כלשהו רוצה למכור את החלק שלו כאשר הוא בבעלות משותפת.

תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט וקשב מלא לכל לקוח

בכל עסקת מקרקעין בתל אביב, ובעצם בכל פעולה הקשורה לנכס מכל סוג שהוא – דירה, משרד, מגרש, חנות, מחסן וכו’ – מעורבים סכומי כסף גבוהים במיוחד. בנוסף יש לכל הנ”ל השפעה ניכרת על חיי  הלקוחות של עורך דין מקרקעין בתל אביב. בהתאם נדרשת התנהלות אחראית במיוחד, ובפרט תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט. איכות חיונית נוספת היא יושרה מוחלטת, וגם הקשב של עורך הדין הוא נדבך מרכזי בשירות. משרד עו”ד נבון קצב מקפיד על כל הנ”ל, וכשמוסיפים לתמונה את היסודיות ואת ההיכרות המעמיקה עם החוק, התקנות והנהלים הרלוונטיים, התוצאה היא שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד. עו”ד נבון קצב מכהן גם כסגן יו”ר פורום מקרקעין ארצי של לשכת עורכי הדין.

הסיטואציה הנפוצה ביותר, בה מחפשים עורך דין מקרקעין תל אביב היא כאשר מעוניינים לשכור או לקנות דירה בעיר תל אביב ובערים הסמוכות לה כגון חולון, אזור, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, הרצליה, סביון, ראשון לציון וכו’. כאשר אנו מדברים על רכישה של מבנה לצורך מסחר, נדל”ן מסחרי או אחר, יש להיעזר בעו”ד מתאים אשר הינו מיומן, מקצועי ובעל ניסיון, אשר ילווה ויכווין אתכם לאורך כל הדרך. על עורך הדין להיות ותיק ומנוסה לצד כך שמעניק שירות אדיב וסבלני בטיפול בתיקים אלו. על כן- חשוב לבחור את עורך הדין בקפידה.

עו”ד נבון קצב הינו אחד מעורכי הדין המובילים בתחום עסקאות המקרקעין בישראל, בעל ניסיון וותק מעל 20 שנים, אשר ייצג ומייצג מאות לקוחות במגוון של סוגיות משפטיות לרבות ייצוג והופעה בבתי המשפט. בזכות הניסיון והידע אותם צבר עם השנים, מביא עימו יתרון מקצועי ענף והיכרות עם הרשויות במדינה בדיני מקרקעין בפרט, ובכלל.

אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין תל אביב היא המקום עבורכם

תל אביב מרכזת בה עורכי דין מכל הסוגים, ומשרדי עורכי דין מכל הגדלים – החל מהמשרדים הקטנים ביותר ועד למשרדים הגדולים והמפורסמים ביותר. כאשר אתם מחפשים עורך דין מקרקעין תל אביב ללא ספק תעניק לכם את מגוון תוצאות החיפוש הטוב ביותר, אך חשוב להתמקד בכמה פרמטרים:

  • ניסיון מעשי – וותק זה דבר חשוב , אך חשוב לוודא שיחד עם הוותק ישנו גם ניסיון מעשי קיים של עורך הדין בתחום. תחום המקרקעין הוא תחום לא פשוט, מורכב, יקר ומסוכן, וככל שיש יותר ניסיון מעשי לעורך הדין שתבחרו, כך התוצאות תהיינה טובות ואיכותיות.
  • קבלו המלצות וחוות דעת – כמו כל איש מקצוע שאתם שוכרים את שירותיו עליו אתם מבקשים חוות דעת וביקורות, גם כאן דאגו לקבל את ההמלצות הרלוונטיות. שוחחו עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה ואל תשכחו לבקש מענה מקצועי ושירותי, שלא פחות חשוב מכך. בקרו באתר שלנו ותראו המלצות רבות מלקוחות שקיבל עו”ד נבון קצב.

לכימיה טובה יש משמעות

ללא ספק, כאשר מחפשים עורך דין מקרקעין תל אביב היא המיקום המרכזי ביותר, אך גם אם מצאתם מספר עורכי דין מתאימים ברמה המקצועית, אך ברמה האישית אין לכם חיבור איתם כל התהליך לא באמת יחזיק מעמד לאורך זמן. תנו מקום לחיבור, לכימיה ולאווירה הטובה לתרום לתהליך ההצלחה. עורך דין נבון קצב, מביא עימו ידע וניסיון עשיר כשמאחוריו שלל הצלחות ולקוחות מרוצים.

עורך דין מקצועי, בעל ניסיון, וותק והיכרות עם הערכאות המשפטיות על בוריין ידע להעניק לכם את השירות המקצועי והליווי האישי הטובים ביותר, כי הכי חשוב שתהיו בידיים הכי טובות. פנו אלינו כעת או התקשרו 03-558-5580 ונסייע לכם בשמחה.

Print Friendly, PDF & Email
קרדיט: freepik

השאירו פרטים:

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

עוד בנושא

צרו קשר כעת

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן