הפחתת ארנונה לעסקים

על מנת לנסות ולהפחית ארנונה לעסקים, חשוב לעמוד בלוח הזמנים הקבוע בחוק לשם הגשת בקשה להפחתת ארנונה וכן לשם הגשת השגה וכן לשם הגשת ערר על חיובי הארנונה של העסק. מומלץ מאוד שלא לבצע זאת לבד, אלא אך ורק באמצעות עורך דין מקצועי, מיומן ומנוסה העוסק בתחום ומכיר אותו על כל רבדיו.

עורך הדין נבון קצב הוא עורך דין מהמובילים בארץ עם ניסיון עשיר של מעל עשרים שנה. נבון קצב כבר ייצג  לקוחות רבים להם מגוון של סוגיות משפטיות אלו ואחרות העוסקות בתחום הרשויות המקומיות, ובהן הפחתת ארנונה לעסקים ורישוי ואף הצליח להביא להפחתת ארנונה.

בזכות הניסיון, הידע, הותק וההיכרות הענפה של עו”ד נבון עם מערכת המשפט, הרשויות המקומיות וועדות הערר, גם כמי שכיהן בעבר כסגן ראש רשות מקומית התיקים בהם מטפל עו”ד נבון מביאים לא אחת לתוצאות טובות ומוצלחות עבור לקוחותיו.

מאיפה מתחיל תהליך הפחתת ארנונה לעסקים?

כל בעלי העסקים מכירים את נושא הארנונה הגבוהה לרשות המקומית, אותו כל בעל עסק חייב לשלם. גובה הארנונה מחויב על פי צו הארנונה והפרמטרים המשפיעים עליה הם בין היתר סיווג הנכס, וגודל השטח.

את הגשת ההשגה עבור הפחתת ארנונה לעסקים יש להגיש בתוך המועד הקצוב הקבוע בחוק, וזאת זמן קצר לאחר שהעסק מקבל את ההודעה השנתית עבור חיוב הארנונה, או שומה מתוקנת מהרשות המקומית בה העסק נמצא. במידה ובית העסק מעתיק את המיקום שלו למקום אחר, או חדש, אפשר לבצע בקשה עבור סיווג ארנונה מחודשת.

ככל שההשגה להפחתת הארנונה לעסק נדחית, יש למהר ולהגיש ערר בתוך המועד הקצוב בחוק. יש לציין, כי חשוב מאוד להיעזר בעורך דין מומחה, איכותי וברמה גבוהה יחד עם בעלי מקצוע נוספים רלוונטיים, אשר יקבעו על ידי עורך הדין.

מה הכי חשוב לדעת על הפחתת הארנונה לעסקים?

צווי ארנונה נקבעים באופן שונה על ידי כל רשות מקומית במדינה, ועל כן זה לא מבטיח תעריף מוזל באופן מהיר, אלא אך ורק את הבדיקה המדויקת והמדוקדקת עבור הפחתת ארנונה לעסקים ככל שניתן, ואף ביקורות בנכס עצמו לפני קבלת הסיווג.

הפחתת ארנונה יכולה לחסוך לעיתים עשרות אלפי ואף לעיתים מאות אלפי שקלים בכל שנה, מה שמביא אתכם לחיסכון משמעותי.

ייעוץ, וליווי אישי ומקצועי על ידי עורך דין המתמחה בתחום, יביאו לתוצאות טובות של התהליך, ולאורכו תמיד תדעו שיש לכם על מי לסמוך. התקשרו כבר עכשיו לעו”ד נבון או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

Print Friendly, PDF & Email
קרדיט: freepik

השאירו פרטים:

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

עוד בנושא

צרו קשר כעת

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן