עורך דין רישוי עסקים

עו”ד רישוי עסקים

מצד אחד, פעילות עסקית היא חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים, וכולנו זקוקים לשירותיהם של עסקים מכל הסוגים. המגזר העסקי אחראי גם לצמיחה הכלכלית במדינה, ומייצר משרות רבות. מצד שני, חובה להטיל מגבלות שונות על פעילותם של העסקים – וזאת על-מנת למנוע מפגעים תברואתיים, בריאותיים, נזקים סביבתיים, מטרדי רעש וכל פגיעה אחרת בציבור הרחב. על-מנת למצוא איזון נכון, נחקק חוק רישוי עסקים, ועל הבסיס שלו נקבעו תקנות רבות. אחת החובות הבסיסיות עבור רוב סוגי העסקים היא קבלת רישיון להפעלת העסק מהרשות המקומית שבשטחה הוא ממוקם. בכל מקרה שבו מתעוררת בעיה כלשהי בהיבט זה של תפעול העסק, הכתובת היא עורך דין רישוי עסקים – עו”ד שהמומחיות שלו היא רישוי עסקים, כשבמקרים רבים נדרשת גם בקיאות בדיני תכנון ובנייה. משרד עו”ד נבון קצב מספק מגוון רחב של שירותים לעסקים המתמודדים עם סוגיות רישוי שונות מזה למעלה מ-20 שנים.

המקרים שבהם מטפל עורך דין רישוי עסקים

  • צו סגירה מנהלי לעסק – אם בעקבות הפרת התנאים להפעלת העסק מוצא צו סגירה מנהלי, התוצאה עלולה להיות נזק כספי חמור. עו”ד מיומן עשוי לבטל את צו הסגירה ולצמצם את הפגיעה בעסק.
  • סחבת בתהליך קבלת רישיון עסק – זיהוי החסמים והסרתם על-מנת לאפשר את קבלת הרישיון המיוחל והפעלת העסק כחוק.
  • כתב אישום פלילי על ניהול עסק ללא רישיון – עבירה על תקנות רישוי עסקים מהווה עבירה פלילית ועל כן עלולה להוביל להגשת כתב אישום. במקרים אלה השירות של עורך דין רישוי עסקים מומחה הופך לחיוני במיוחד.
  • היתר שימוש חורג – היתר המאפשר הפעלת עסק גם כשיש חריגה מסוימת מהיתר הבנייה הקיים.

בקיאות מקצועית והתנהלות אחראית

עורך דין רישוי עסקים נדרש הן לבקיאות מקצועית מעמיקה בתחום ספציפי זה, הן להיכרות עם אופן פעולתם של הגופים הרלוונטיים (מחלקות הרישוי ברשויות המקומיות, גורמי הרישוי במשרד הבריאות, במשטרה, ברשות הארצית לכבאות והצלה ועוד), והן להתנהלות אחראית במיוחד. משרד עו”ד נבון קצב מקפיד על ליווי צמוד לכל בעל או בעלת עסק שזקוקים לשירות בתחום, בזמינות גבוהה ותוך נקיטת כל הצעדים האפשריים בדרך למטרה.

Print Friendly, PDF & Email
קרדיט: freepik

השאירו פרטים:

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

עוד בנושא

צרו קשר כעת

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן