עבירות בניה והחשיבות של ייצוג משפטי על ידי עורך דין

עבירות בנייה הן עבירות פליליות המבוצעות על ידי מי מבצע עבודה ו/או שימוש בבניין ללא היתר בנייה. עבירות בנייה הן עבירות פליליות והן עלולות להוביל לקנסות חמורים וכבדים תלוי בסוג העבירה וזמן הימשכה, כולל מאסר במקרים לא שכיחים, וצווי הריסה.

סוגי עבירות בנייה

קיימים סוגים רבים של עבירות בנייה, אך הנפוצות ביותר כוללות:

  • ביצוע עבודות בנייה ללא היתר בנייה.
  • שימוש בעבודת בנייה ללא היתר בניה.
  • ביצוע עבודות בנייה בניגוד להיתר בנייה.
  • שינוי ייעוד של בניין ללא היתר.
  • בנייה בשטח שאינו מוגדר לבנייה.
  • בנייה בניגוד לתוכנית בניין מאושרת.

איך להימנע מעבירות בנייה

הדרך הטובה ביותר להימנע מעבירות בנייה היא להוציא היתר בנייה לפני ביצוע כל עבודה או שימוש חורג בבניין. ניתן להוציא היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובניה שבתחום שיפוטה נמצא הבניין.

בנוסף, חשוב להקפיד על כל תנאי ההיתר בנייה בעת ביצוע העבודה. אם יש תנאים שאין ברור לגביהם, יש לפנות למהנדס הראשות המקומית או למחלקת ההנדסה.

מאחר ועבירות בנייה הן עבירות פליליות שיכולות להוביל לעונשים חמורים, כולל קנסות כספיים כבדים, מאסר במקרים מסוימים וצווי הריסה. אם אתה נאשם בעבירת בנייה, חשוב ליצור קשר עם עורך דין מידי. עורך דין העוסק בייצוג של חשודים ונאשמים בעבירות תכנון ובניה יכול לעזור לך להבין את האישומים נגדך, לבחון את הראיות נגדך ולפתח אסטרטגיה הגנה.

עורך דין יכול לעזור לך גם לנהל משא ומתן עם התובע לגבי הסכם טיעון. הסכם טיעון יכול לעזור לך במקרים לא שכיחים להימנע מהרשעה פלילית, או להפחית את העונש שלך. עורך דין יכול גם לייצג אותך בבית המשפט אם אתה נאשם.

אם אתה נאשם בעבירת בנייה כלומר הוגש נגדך כתב אישום פלילי לבית המשפט השלום או לבית המשפט לעניינים מקומיים, חשוב ליצור קשר עם עורך דין בהקדם האפשרי. עורך דין יכול לעזור לך להגן על הזכויות שלך ולמקסם את הסיכויים שלך לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

להלן כמה מהסיבות החשובות ביותר לשכור עורך דין בעבירות בנייה:

  • עורך הדין יכול לעזור לך להבין את האישומים נגדך. עבירות בנייה יכולות להיות מורכבות, ויכול להיות קשה להבין את החוק הרלוונטי ואת הראיות נגדך. עורך דין יכול לעזור לך להבין את האישומים נגדך ולפתח אסטרטגיה הגנה.
  • עורך דין יכול לבדוק את הראיות נגדך. עורך דין יכול לבדוק את הראיות נגדך ולחפש פגמים או מחדלים. עורך דין יכול גם לנסות להשיג את ביטול הראיות נגדך.
  • עורך דין יכול לנהל משא ומתן עם התובע לגבי הסכם טיעון. הסכם טיעון יכול לעזור לך להימנע מהרשעה פלילית, או להפחית את העונש שלך ולמנוע ביצוע מידי של צווי הריסה. עורך דין יכול גם לייצג אותך בבית המשפט אם אתה נאשם.

לסיכום. אם אתה נאשם בעבירת בנייה, חשוב ליצור קשר עם עורך דין בהקדם האפשרי. עורך דין יכול לעזור לך להגן על הזכויות שלך ולמקסם את הסיכויים שלך לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

חשוב לדעת ! רק עו”ד בעל רישיון כדין רשאי ומוסמך לייצג אותך משפטית מול רשויות התביעה ובפני בית המשפט , כל פניה למאכער או למי שאינו עו”ד הינה עבירה על החוק ועלולה לסבך אותך בבעיות קשות אם לא כעת אז בעתיד.

עו”ד נבון קצב הינו בעל למעלה מ 20 שנות ניסיון ומתמחה בייצוג של חשודים ושל נאשמים בעבירות בניה.  פנה אלינו ונשמח לסייע לך.

טל. 03-558-5580

 

Print Friendly, PDF & Email
עבירות בניה והחשיבות של ייצוג משפטי על ידי עורך דין

השאירו פרטים:

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

עוד בנושא

צרו קשר כעת

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן